baby aiyris

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

My baby Adopt

Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 8 December 2011

My starting!!!!!!!

Assalamualaikum....

Tanggal 08.12.2011, terdetik dihati saya ketika ini untuk menulis blog, padahal dah byk kali sy create blog sblm ini tp berakhir begitu saja tanpa sebarang perubahan kerana saya ni seorg yg mmg mls nak membaca apatah lg nak membaca blog org lain...Oleh kerana boring yg amat, dah xtau nak godek apa lg kat internet terpaksala ku gagahi jua untuk create satu lg blog baru. Ini pun untuk mghabiskan waktu aku kat ofis sampai ptg.  Nak buat kerja opis xlarat nak pk coz perut aku sakit hari. So, emosi pon terganggu...so aku perlu buat sesuatu yg release n santai atleast ada pergerakan...Inilah jawapannya!!!!  Blog BARU lagi...hahhahahhaha.  Harap kali ni, blog ini mmg menjadilah.  Kalau diikutkan yg lps2 tue ada yg lupa password la, ada yg lupa emailla, ada yg xtau nak bukala...Arghhhh, mcm2 la sbb yg menyebabkan blog aku terbuku begitu sajaaa....Hehe..okla blogger smua, salam perkenalan n ajarlah daku utk menjadi blogger yg menjadi dari tak menjadi walaupun bukan blogger tegar...hahhahahh. Assamulaikummm......

No comments:

Post a Comment