baby aiyris

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

My baby Adopt

Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 27 July 2012

Its Me...Mummy wanna be!!!!!!

Assalamualaikum....

dari kanan linda, erin, lyd and mummy wanna be.....

hahhah ni la kerja diorg hari2 tukang bg nasihat yg berguna
kat aku pasal baby...itula,inila....bla,bla,bla....
  Hahahahah...inilah rupa aku sekarang.....time ni kandungan telah berusia 24 mingu atau  senang sebut dah genap 6 bulan.....kejap jea kan....hihihi....ramai yg tanya nak tgk perut mummy...tp mummy xde gmbr terkini...hahahahha...ni baru ada rasa nk bergmbr dgn opismate...taraaaaa...tgkla puas2 yea....agak2 besar x perut mummy...xtually time preggy aku xrasa sgt nak melaram....rimasla...so inilah rupa aku time preggy...comot kan....pucat jea....bedak pon xpakai....hahhahahnasibaik baju blh pakai...buatnya baju pon rimas nak pkai...mcmana nak handle tue...hahhahhahha....time ni tgh bulan puasa....gigihla aku puasa coz mbr2 ramai yg puasa...xtaula apa baby mummy kat dlm perut tue rasa....lapar ke tidak coz kena paksa puasa mcm mummy dia...alahai cian sungguh...sbr yea darling....jap lg jea nak berbuka...nnt kita buka sama2 dgn daddy ok darling.....muaaahhhh....

No comments:

Post a Comment